Hľadať

Reklamačný poriadok

Formulár pre vrátenie alebo výmenu tovaru nájdete tu.

Prípadné vratky tovarov zasielať prosím na adresu sídla. Pred vrátením zaslať informáciu emailom a zásielku zaslať doporučene (aby sa predišlo strate zásielky) – ďakujeme!

Tento Reklamačný poriadok (ďalej len „reklamačný poriadok„) upravuje spôsob a podmienky reklamácie vád tovaru zakúpeného spotrebiteľom prostredníctvom on-line obchodu Kara Design od našej spoločnosti:

Miriama Kara-Kara Design, so sídlom Figová 5727/63 Bernolákovo

IČO: 56367406

DIČ: 1082707439

zapísanú v Živnostenskom registri Okresného úradu Senec, č. 140-34798, č. osvedčenia OU-SC-OZP-2024/020122-2

telefónne číslo: +421 944 283 221

kontaktný e-mail: info@kara.dsgn.com

1.Za aké vady tovaru odpovedáme?

1.1. Ako predávajúci zodpovedáme za to, že vám bol dodaný ten tovar, ktorý ste si objednali a že tovar pri prevzatí nemá vady. To znamená, že tovar pri prevzatí najmä:

má vlastnosti, ktoré medzi nami boli dojednané, ktoré popisujeme alebo ktoré ste mohli očakávať s ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy;

je v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti;

vyhovuje požiadavkám právnych predpisov;

sa hodí k účelu, ktorý uvádzame alebo ku ktorému sa zakúpený tovar obvykle používa;

zodpovedá kvalite, ktorá bola medzi nami dojednaná, prípadne kvalite, ktorú pre daný typ tovaru stanovujú platné a účinné právne predpisy; a

nemá právne vady, tj. k tovaru nemá majetkové práva tretia osoba a tovar je vybavený dokumentami a dokladmi potrebnými pre riadne užívanie tovaru.

Ďalej odpovedáme za to, že sa tieto chyby nevyskytnú v záručnej dobe. Nad rámec zákonnej záručnej doby pre spotrebiteľa neposkytujeme žiadnu záruku za kvalitu.

1.2. Za chybu tovaru nemožno považovať rozdielnosť odtieňov farieb v skutočnosti a na elektronických zobrazovacích zariadeniach. Ak tovar nezodpovedá vašej predstave, máte právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru v súlade s článkom 6 Všeobecných obchodných podmienok.

2.Aká je záručná doba?

2.1. U nepoužitého spotrebného tovaru je záručná doba dvadsaťštyri mesiacov od prevzatia tovaru, ak nie je na webovom rozhraní, v dokumentoch priložených k tovaru alebo v reklame stanovená dlhšia záručná doba.

2.2. V prípade, že vám bude tovar vymenený alebo opravený, na nový tovar, resp. vymenené súčiastky a náhradné diely nebeží nová záručná doba. Záručná doba sa však v takomto prípade predlžuje o dobu, po ktorú ste nemohli kvôli chybe tovar užívať, tj. najmä o dobu, po ktorú je tovar v oprave.

3.Aké práva z chybného plnenia máte?

3.1. Vaše práva z vadného plnenia sa riadia občianskym zákonníkom, najmä § 2099 až 2117 a tiež § 2165 až 2174.

3.2. V súlade s uvedenými ustanoveniami vám náležia najmä nasledovné práva:

a) Doplnenie toho, čo chýba

Ak vám dodáme tovar v menšom množstve, než ktoré bolo dohodnuté alebo vám dodáme nekompletný tovar, máte právo na doplnenie toho, čo chýba.

b) Zľava z kúpnej ceny

Ak pri prevzatí tovaru existovala na tovare vada alebo sa vada vyskytla v záručnej dobe, môžete požadovať vždy primeranú zľavu z kúpnej ceny.

c) Výmena tovaru alebo chybnej súčasti tovaru

Výmenu tovaru alebo chybnej súčasti tovaru môžete požadovať vždy, ak to nie je neúmerné k povahe vady (tj. najmä v prípade, kedy nie je možná bezprostredná oprava veci) a ak sa nejedná len o nepodstatné porušenie zmluvy.

Právo na výmenu tovaru vám nenáleží v prípade, že je chybná iba časť (súčasť) tovaru. Ak v priebehu reklamačného konania dôjdeme k záveru, že je chybná iba súčasť tovaru, vymeníme vám túto súčasť.

Požadovať výmenu tovaru nemôžete u tovaru predávaného za nižšiu cenu. Namiesto toho môžete požadovať zľavu z kúpnej ceny.

 d) Oprava veci

Ak je možné tovar opraviť, patrí vám právo na bezplatné odstránenie vady. Ak sa v priebehu reklamačného konania ukáže, že nie sme schopní tovar opraviť, budeme vás okamžite informovať a môžete zvoliť iný tu uvedený spôsob vybavenia reklamácie.

e) Vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy)

Vrátenie peňazí môžete požadovať iba za predpokladu, že:

dodanie chybnej alebo nekompletnej veci z našej strany zakladá podstatné porušenie zmluvy; alebo

nie sme schopní odstrániť vadu, pre ktorú nemôžete tovar riadne používať alebo nie sme schopní tovar s touto vadou vymeniť (napr. tovar sa už nevyrába) alebo

tovar nemôžete riadne používať pre opakovaný výskyt vady po oprave (výskyt tej istej chyby po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách) alebo

sa na tovare vyskytne väčší počet vád (súčasný výskyt aspoň troch odstrániteľných chýb, z ktorých každá bráni riadnemu užívaniu tovaru) alebo

nedodržíme lehotu na vybavenie reklamácie / nenastolíme nápravu do 30 dní od uplatnenia reklamácie.

     3.3. Podmienkou pre výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy) je, že vrátite vec v tom stave, v akom ste ju dostali. Výnimkou sú prípady, keď:

došlo k zmene stavu v dôsledku prehliadky za účelom zistenia vady veci;

ste použili vec ešte pred objavením vady;

ste nespôsobili nemožnosť vrátenia veci v nezmenenom stave svojim konaním alebo zanedbaním; alebo

ste vec predali ešte pred objavením vady, spotrebovali ju alebo pozmenili vec pri obvyklom použití; ak sa tak stalo len sčasti, vrátite nám, čo ešte vrátiť môžete, a dáte nám náhradu do výšky, v ktorej ste mali z použitia veci prospech.

4.Kedy nemožno práva z chybného plnenia uplatniť?

4.1. Právo z chybného plnenia vám nepatrí, ak:

ste o vade pred prevzatím veci vedeli;

ste chybu sami spôsobili alebo

uplynula záručná doba.

     4.2. Záruka a nároky zo zodpovednosti za vady sa ďalej nevzťahujú na:

opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním (za opotrebenie spôsobené užívaním sa považuje aj zníženie kapacity batérií a akumulátorov);

veci predávané za nižšiu cenu – len vo vzťahu k vade, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena alebo

veci, ak to vyplýva z ich povahy (najmä tovar, ktorý zo svojej povahy nemôže vydržať po celú dobu trvania záručnej doby).

5.Ako postupovať pri reklamácii?

5.1. Reklamáciu u nás uplatnite bez zbytočného odkladu od zistenia chyby.

5.2. Reklamácia prijímame v ktorejkoľvek našej prevádzke, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na sortiment predávaného tovaru, a v našom sídle. Pre čo najrýchlejšie vybavenie reklamácie však dôrazne odporúčame kontaktovať nás emailom.

Sídlo:

Figová 5727/63 Bernolákovo

tel .: +421 944 283 221

email: info@karadesign.sk

5.3. Odporúčaný postup pri reklamácii:

pre rýchlejšie vybavenie nás o reklamácii môžete vopred informovať telefonicky, e-mailom či písomne;

zároveň je vhodné nás informovať o tom, aké právo z chybného plnenia ste si zvolili, teda či máte v súlade s týmto reklamačným poriadkom záujem o doplnenie toho, čo chýba, zľavu z kúpnej ceny, výmenu tovaru alebo jeho chybnej súčasti, opravu veci, vrátenie peňazí, prípadne ďalšie práva v súlade s týmto reklamačným poriadkom a občianskym zákonníkom;

reklamovaný tovar nám doručte spolu s uplatnením reklamácie alebo následne (inak ako na dobierku, ktorú nepreberáme) na adresu sídla, pričom pri zasielaní odporúčame zabaliť tovar do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu alebo zničeniu;

pre uľahčenie postupu je vhodné k tovaru priložiť doklad o zakúpení tovaru či daňový doklad – faktúru, ak bola vystavená alebo iný dokument preukazujúci kúpu tovaru, spolu s popisom vady a návrhom na spôsob riešenia reklamácie.

Nesplnenie niektorého z vyššie uvedených krokov alebo nepredloženie ktoréhokoľvek z vyššie uvedených dokumentov nebráni kladnému vybaveniu reklamácie podľa zákonných podmienok.

     5.4. Okamihom uplatnenia reklamácie je okamih, kedy nám bol oznámený výskyt vady a uplatnené právo zo zodpovednosti za vady predanej veci.

     5.5. O doručenej reklamácii rozhodujeme ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu výrobku či služby potrebná k odbornému posúdeniu vady. Reklamácia vrátane prípadného odstránenia vady bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa nedohodneme na dlhšej lehote.

  5.6. Ak zvolíte právo, ktoré vám nemôže byť z objektívnych dôvodov priznané (najmä u neodstrániteľných vád alebo v prípade výmeny tovaru, ktorá nie je možná), budeme vás okamžite kontaktovať. V takom prípade môžete zvoliť iné právo v súlade s týmto reklamačným poriadkom.

    5.7. Pri reklamácii vám vydáme písomné potvrdenie o tom, kedy ste právo uplatnili, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie požadujete. Ďalej (po vybavení reklamácie) vám vydáme potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a čase jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.

    5.8. V súlade s občianskym zákonníkom máte právo na úhradu účelne vynaložených nákladov pri uplatnení reklamácie tovaru. Vezmite na vedomie, že právo na úhradu týchto nákladov musíte uplatniť do jedného mesiaca po uplynutí lehoty, v ktorej treba vytknúť vadu.

Tento Reklamačný poriadok je platný a účinný od 1.7.2024.

sk_SKSlovak

Zákazková výroba šperkov a Home Decoru.

Nevybrali ste si náramok či náhrdelník v našom eshope? Chceli by ste iné prevedenie produktu z Home Decoru?

Navrhnite si šperk/doplnok podľa seba a my zhmotníme Vašu predstavu!

Neváhajte nás kontaktovať:

Proces konzervácie kvetov v živici

Vážený zákazník,

ďakujeme, že ste sa rozhodli zveriť nám svoje kvety na konzerváciu v živici. Radi by sme vám poskytli podrobný prehľad celého procesu, od doručenia kvetov až po hotový výrobok. Tento proces je časovo náročný a vyžaduje si dôkladnú prípravu, aby výsledný produkt spĺňal vaše očakávania.

1. Doručenie kvetov
Kvety by mali byť doručené čo najskôr po ich získaní (svadba, oslavy, atď.), aby sa zachovala ich čerstvosť. Po prijatí kvetov ich dôkladne skontrolujeme a pripravíme na sušenie.
2. Sušenie kvetov (3-4 týždne)
Kvety sa následne sušia metódou vzdušného sušenia alebo lisovaním, v závislosti od typu kvetov. Tento proces trvá približne 3 až 4 týždne, pričom je dôležité, aby boli kvety riadne vysušené, čo zabezpečí ich dlhodobú trvanlivosť v živici.
3. Tvorba dizajnu a schválenie
Po usušení kvetov spoločne s vami navrhneme dizajn, ktorý bude zodpovedať tvaru silikónových foriem a požiadavkám na finálny produkt (stolíky, šperky, dekorácie, atď.). Tento proces zahŕňa diskusiu o rozložení kvetov, farebnosti a celkovom vzhľade. Je dôležité, aby ste boli s dizajnom plne spokojní, pretože po zalievaní do živice už nebude možné urobiť zmeny.
4. Zalievanie do živice (10-12 týždňov)
Zalievanie kvetov do živice je postupný a precízny proces, ktorý môže trvať 10 až 12 týždňov, v závislosti od veľkosti a zložitosti finálneho produktu. Počas tohto času je potrebné zalievať živicu v tenkých vrstvách a nechať ju postupne vytvrdzovať, aby sa predišlo vzniku bublín a iných nedokonalostí.
5. Doručenie hotového produktu
Po dokončení všetkých fáz a konečnom vytvrdnutí živice bude hotový výrobok starostlivo zabalený a pripravený na doručenie k vám.

Dôležité upozornenia:

  • Nie všetky kvety je možné konzervovať v živici. Napríklad sukulenty a kvety s vysokým obsahom vody nie sú vhodné na sušenie a konzerváciu v živici.
  • Niektoré kvety môžu po vysušení zmeniť farbu. Tento proces je prirodzený a môže viesť k miernym farebným odchýlkam, ktoré však pridávajú na jedinečnosti vášho výrobku.

Ak máte akékoľvek otázky alebo špeciálne požiadavky, neváhajte nás kontaktovať. Tešíme sa na spoluprácu a veríme, že výsledný produkt bude pre vás krásnou a trvalou spomienkou.

S pozdravom,

Kara Design

Starostlivosť o šperky z polymérovej hmoty

– Vyhnite sa vode: Šperky z polymérovej hmoty by nemali byť vystavované vode, pretože môžu stratiť svoj tvar alebo farbu.

– Ochrana pred chemikáliami: Vyhnite sa kontaktu s parfumami, lakmi na vlasy a čistiacimi prostriedkami.

– Jemné čistenie: Na čistenie používajte mäkkú, suchú handričku.

– Skladovanie: Uchovávajte na suchom a tmavom mieste, ideálne v šperkovnici alebo vrecku, aby sa zabránilo poškriabaniu alebo prasklinám.

Starostlivosť o šperky z drahokamov

– Pravidelné čistenie: Čistite šperky vodou, vyhýbajte sa tvrdým kefám a chemikáliám.

– Ochrana pred nárazmi: Drahokamy môžu byť krehké, preto sa vyhnite nárazom alebo pádom, ktoré môžu spôsobiť praskliny.

– Skladovanie: Uchovávajte každý kúsok oddelene, aby nedošlo k poškriabaniu alebo poškodeniu. Najlepšie v mäkkých vreckách alebo šperkovniciach.

– Vyhýbanie sa teplotným zmenám: Drahokamy môžu reagovať na extrémne zmeny teplôt, preto ich uchovávajte pri stabilnej teplote.

Starostlivosť o šperky zo soutache

– Ochrana pred vodou: Soutache šperky by nemali byť vystavované vode, aby sa zabránilo deformácii tkaniny.

– Jemné zaobchádzanie: Soutache je vyrobený z jemných textílií, preto je potrebné zaobchádzať s ním opatrne.

– Čistenie: Ak je potrebné čistenie, jemne utrite suchou alebo veľmi mierne vlhkou handričkou, vyhnite sa drhnutiu.

– Skladovanie: Uchovávajte na suchom mieste, aby sa tkanina neznehodnotila alebo nezašpinila. Skladovanie v plochom stave pomáha udržať tvar šperku.

Tieto tipy pomôžu zabezpečiť dlhú životnosť vašich šperkov a ich zachovanie v najlepšom možnom stave.

Starostlivosť o dekoratívne predmety z epoxidovej živice

– Vyhnite sa priamemu slnečnému žiareniu: Dlhodobé vystavenie slnečnému žiareniu môže spôsobiť, že živica začne žltnúť alebo blednúť (tento proces je prirodzený a nejedná sa o vadu produktu).

– Čistenie: Na čistenie používajte mäkkú, suchú handričku. Ak je to potrebné, jemne utrite vlhkou handričkou. Nepoužívajte umývačku riadu, pretože teplo a agresívne čistiace prostriedky môžu materiál poškodiť.

– Ochrana pred teplom: Nevystavujte predmety zo živice vysokým teplotám, ktoré by mohli spôsobiť deformáciu materiálu.

– Skladovanie: Uchovávajte na stabilnom a bezpečnom mieste, aby sa predišlo poškriabaniu alebo poškodeniu povrchu.

Starostlivosť o dekoratívne predmety z Jesmonitu

– Čistenie: Na čistenie používajte mäkkú suchú handričku alebo jemne navlhčenú handričku. Nevkladajte ich do umývačky riadu, pretože voda a čistiace prostriedky môžu poškodiť povrch.

– Ochrana pred vlhkosťou: Jesmonit je porézny materiál, takže dlhodobé vystavenie vode alebo vlhkosti môže spôsobiť poškodenie, aj keď sú produkty ošetrené aby nevsiakovali vodu. Uistite sa, že predmety z jesmonitu sú uložené na suchom mieste.

– Vyhnite sa nárazom: Jesmonit je pevný, ale môže byť krehký, preto sa vyhnite nárazom alebo pádom, ktoré by mohli spôsobiť praskliny alebo odlupovanie.

– Skladovanie: Uchovávajte na suchom mieste, chránené pred priamym slnečným žiarením a extrémnymi teplotami.

Tieto odporúčania pomôžu zabezpečiť, že vaše dekoratívne predmety z epoxidovej živice a jesmonitu zostanú krásne a nepoškodené.

Súbory cookies 🍪

Na našich webových stránkach používame súbory cookie, aby sme vám poskytli čo najrelevantnejší zážitok tým, že si zapamätáte vaše preferencie a opakované návštevy. Kliknutím na „Prijať“ súhlasíte s používaním VŠETKÝCH súborov cookie.